Even voorstellen

Banner blogpraatjes

Naar een aantal jaren in het Engels te hebben geblogd heb ik nu besloten een Nederlandse blog te starten. Ook al lees ik nog steeds veel in het Engels, tegenwoordig lees ik ook veel Nederlandse boeken die niet vertaald zijn. Verder vind ik het ook gewoon leuk om in contact te komen met andere Nederlandse bloggers en dat gaat het beste met een Nederlandse blog.

Nu het voorstel gedeelte maar, mijn naam is Annabel en ik ben moeder van twee mooie meisjes. In het beetje vrije tijd dat ik nu heb omdat mijn meisje allebei nog onder de twee zijn lees ik graag. Ik lees vooral Young Adult, maar ook Urban Fantasy, Paranormal Romance en af en toe ook een non-fictie boek.

Naast mijn grote obsessie met lezen heb ik er nog een obsessie naast: Supernatural. Ik ben groot fan van deze serie en blog hier ook over. Dat zal niet op deze blog zijn, al zal er zo af en toe wel een Supernatural boek tussen zitten.

Wat kun je van mij verwachten op deze blog? Reviews van boeken natuurlijk, wat heb ik gelezen en wat vond ik er van. Maar ook boekennieuws dat ik tegen kom en graag wil delen. Af en toe ga ik boekshoppen of bezoek ik eens een evenement zoals het best of  YA event dat afgelopen November werd gehouden. Maar ook boekverfilmingen, heb ik ze gezien, wat vond ik er van en leek het in ieder geval nog een beetje op het boek dat ik gelezen had. Ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het lezen van deze blog als ik aan het schrijven ervan.

Groetjes en veel leesplezier!

Geef een reactie

