Read-a-thon georganiseerd door Books & Kisses

Read a thon Banner

Ik heb me opgegeven voor de read-a-thon georganiseerd door Books & Kisses. Deze read-a-thon loopt van 28 april t/m 4 mei.

Laten we voorop stellen dat deze read-a-thon voor mij niet in het teken zal staan van zoveel mogelijk boeken lezen. Dit heeft twee redenen:

1. Ik ben ben het eerste boek van Game of Thrones aan het lezen, dat boek telt meer als 800 pagina’s

2. Mijn leestijd is verkort doordat ik mama ben van twee hele lieve kleine meisjes.

Voor mij zal deze read-a-thon georganiseerd doorBooks & Kisses  vooral in het teken staan van meer tijd besteden aan lezen. De laatste tijd heb ik vooral veel series gekeken, naast een boekjunkie ben ik ook een echte series junkie en met de aanschaf van Netflix betekende dat vooral dat ik veel naar de tv zat te staren in mijn vrije tijd. Maar deze week niet, deze week staat in het teken van lezen! Dus zodra ik een vrij momentje heb pak ik mijn boek erbij in plaats van Netflix.

Heel veel succes ook aan de andere read-a-thon deelnemers!!

Geef een reactie

