Read-a-thon update

Read a thon Banner

Nou we zijn op de heflt van de read-a-thon dus even een kleine update over hoe het gaat. Nou laten we kort zijn: Niet zoals ik wil haha. Heb ik normaal hele lieve kindjes zijn ze deze week heerlijk aan het draken wat er weer voor zorgt dat ik niet veel tijd heb om te lezen. Maar goed heb ook wel een moeilijk boek gekozen natuurlijk. Hopelijk behaal ik mijn doel en dat is dat ik dit boek uit heb aan het einde van deze read-a-thon maar voor nu ziet het er nog niet echt veelbelovend uit.

Ik vind het boek wel super om te lezen maarja het is nu eenmaal wel heel dik. Nou tot zover de korte update!

Geef een reactie

