Read-a-thon afsluiting

Read a thon Banner

Gisteren was de laatste dag van de read-a-thon georganiseerd door Books & kisses.  Ik heb een geweldige leesweek gehad en zelfs boven verwachting twee boeken uitgelezen.

Ik begon eraan met het idee dat ik hopelijk één boek uit zou lezen, maar dit werden er toch nog twee. Mijn insteek was ook dat ik weer wat meer tijd zou besteden aan lezen en wat minder aan voor de tv. hangen en series kijken. Dit is zeker gelukt, ook nog erna want vandaag had ik geen zin om tv. te kijken in de middag maar ben ik heerlijk gaan lezen. Met als resultaat dat ik weer een boek heb uitgelezen.

Ik heb niet meegedaan aan de challenges, dit omdat ik daar dan simpelweg de tijd vaak niet voor had. Maar als er nog eens een read-a-thon wordt georganiseerd ga ik dat zeker wel doen!

Conclusie: Het was voor mij een geslaagde read-a-thon en ik heb mijn doel dubbel en dwars gehaald!

Geef een reactie

