Review: Supernatural Witch’s Canyon by Jeff Mariotte

Review Banner goed

Titel: Supernatural Witch’s Canyon
Auteur: Jeff Mariotte
Pagina’s: 355
Taal: Engels

 Het verhaal

Based on the hit CW television series. Arriving at the Grand Canyon, Sam and Dean learn  mysterious murder sprees have occurred on a stretch of deserted ranchland just beyond  the canyons vistas. The Winchester boys are determined to protect locals, but they never  anticipated theyd be fighting a group of vindictive, vicious–and dead–killers.

(bron: Bol.com )

 Mijn review

Als groot fan van Supernatural ben ik toch ook maar eens begonnen aan de boeken. De  boeken lezen eigenlijk zoals een aflevering, of toch in ieder geval een aflevering van de  eerdere seizoenen met een “monster of the week” thema. Deze keer komen ze aan bij de  Grand Canyon en daar zijn een hoop geesten die elke 40 jaar een moordepidemie  veroorzaken.

Als fan van Supernatural vond ik het een super boek om te lezen. Het geeft me het gevoel dat ik een aflevering aan het kijken ben en laat ook precies zien waarom ik zo van deze serie hou: De band tussen de broers. De dynamiek tussen Sam en Dean is gewoon ontzettend goed en dat merk je ook in dit boek.

Ik ben ontzettend blij dat ik dit boek opgepakt heb en ben gaan lezen en ik ben nog blijer dat ik er nog een aantal boeken in de serie zijn die ik nog mag lezen!

Geef een reactie

