Mini book haul

 

 

 

 

 

 

Book Haul Banner

2014-06-05 16.58.54

Ik zie altijd van die mooie posts voorbij komen van mensen over welke boeken ze allemaal hebben gekocht of gekregen. Ik dacht dat ga ik ook eens doen. Vandaag heb ik een middagje geshopt in Utrecht en natuurlijk moet ik dan ook de boekenwinkel binnen. Ik ging eigenlijk voor de twee laatste delen van de Mortal Instruments maar die kon ik niet vinden. Dus het werden andere boeken namelijk:

De studie van Joelle Charbonneau:  Ik ben echt ontzettend benieuwd naar dit boek, ik heb het eerste deel gelezen en ik kan niet wachten tot ik aan dit deel kan beginnen.

Zac & Mia van A.J. Betts:  Dit boek ben ik al meerdere malen tegen gekomen in recensies en mensen zijn er heel enthousiast over. Aangezien het verhaal me heel erg aanspreekt besloot ik vandaag om het boek mee te nemen.

Het enige echte kleurboek voor volwassenen reiseditie: Ook hier heb ik een recensie over gelezen, het is dan wel geen leesboek maar het is wel een boek! En ik kan niet wachten om te gaan kleuren.

En omdat ik Nederlandse boeken heb gekocht heb ik ook nog het geschenk boek Incendio van Tess Gerritsen gekregen. Ik vind haar boeken heel goed dus ik ben benieuwd naar dit kleine juweeltje.

Zo dat was het dan! Volgende keer show ik welke boeken ik in Engeland gekocht heb afgelopen Mei!

Geef een reactie

