TTT: Top 10 Films waarvoor ik binnen blijf

Banner blogpraatjes

Ik heb dit al op meerdere blogs voorbij zien komen en ik vond het telkens leuk om te lezen maar vergat om het dan zelf ook te doen. Dus bij deze ga ik voor het eerst meedoen aan de TTT van De Lady Library. Deze week is de TTT:

TTT: Top 10 Films waarvoor ik binnen blijf

1. City of Angels: Ik vindt deze film echt zo mooi en zo zielig! Dit is echt zo’n film waarbij ik de hele tijd hoop dat hij toch anders afloopt haha.

2. The hunger games: Hier gaat het eigenlijk over beide films. Ik vind de boeken echt helemaal geweldig en heb ze ook meerdere malen gelezen. De films zijn gewoon ook heel goed.

3. Divergent: Ook hier weer groot fan van de boeken en ik was heel benieuwd naar de film, en wat is hij mooi geworden!

4. Frozen: Ik ben een groot fan van Disney en dit is toch wel een van mijn favorieten, lekker in het Nederlands ook met Willemijn Verkaik want wat kan die vrouw prachtig zingen!

5. 10 things I hate about you: Echt zo’n gave film en Heath Ledger!

6. Belle & Het Beest: Tja Disney en dit vind ik toch wel de allermooiste van allemaal!

7. Warm Bodies: Ik vond het boek heel leuk maar de film eigenlijk nog veel leuker!

8. Because I said so: Echt een superleuke film over een moeder en haar drie dochters

9. The mortal instruments: Tja de boeken zijn goed en de film is ook zeker leuk!

10. The Notebook: Wat vind ik dit ook een ongelooflijk mooie film!

En wat is jullie top 10?

4 gedachtes over “TTT: Top 10 Films waarvoor ik binnen blijf

  1. Pingback: TTT: Top 10 Films waarvoor ik binnen blijf | De Lady Library

Geef een reactie

