Moleskine Passions Books

Banner blogpraatjes

Blijkbaar vond ik het nog niet genoeg om mijn boeken bij te houden op een blog en goodreads want tegenwoordig heb ik ook een boekje van Moleskine passions. De reden dat ik dit boekje heb aangeschaft is dat je het ook onderweg kan gebruiken. Als je een mooie quote tegenkomt of op vakantie bent zonder internet. Ik zou daar natuurlijk ook een gewoon schrift voor kunnen gebruiken. Maar ja dit ziet er natuurlijk een stuk mooier uit!  Dus heb ik mezelf verwend met zo’n  mooi boekje, hieronder de foto’s:

DSC_0261 DSC_0262 DSC_0264

Het enige nadeel: Er zitten te weinig pagina’s in als je het mij vraagt! Maar gelukkig zitten er ook een aantal blanco pagina’s in en een link naar de website waar je de templates kan downloaden. Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee!

3 gedachtes over “Moleskine Passions Books

  1. Deze heb ik vorig jaar gekregen van een vriendin en inmiddels is die helemaal vol. Het is zo leuk om bij te houden in een boekje vind ik.
    En ik zie dat je nu Eleonor&Park leest, dat is zo’n leuk en fijn boek 🙂

Geef een reactie

