Zomertas van Ako

 

Banner blogpraatjes

DSC_0265

 

 

Gisteren tijdens het winkelen in de stad herinnerde ik me dat ik op Facebook een post van de Ako tegen was gekomen waar in stond dat je bij aankoop van twee tijdschriften een tas kreeg. In de tas zat van alles en ook twee boeken. Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik één van die boeken waarschijnlijk niet zal lezen maar goed het is wel leuk zo’n verassingstas hieronder een de foto’s van wat er allemaal in zat.

DSC_0266

 

Dit waren de boeken die erbij zaten, de eerste twee zijn sample boekjes meestal het eerste of eerste twee hoofdstukken. Het derde boek is een boek met een aantal verhalen echte chicklit verhalen. Het laatste boek dat in de rij ligt zal ik waarschijnlijk niet lezen. Het is niet echt mijn ding.

DSC_0267

Verder zat er nog een schriftje bij met een Rembrandt schilderij er op, een boekje met andere boeken die uit gaan komen, een puzzelboekje en een zonnebril in de tas.

DSC_0268

En dan ook nog een aantal lekker dingem, een pen, een kortingsbon en een leuk kaartje.

Al met al vond ik het een hele leuke tas met een hoop leuke dingen er in.

Geef een reactie

