Leesgewoontes #1Buiten lezen

Banner blogpraatjes

Ik heb besloten om op Maandag wat van mijn reading habits met jullie te delen, waar lees ik het liefst, hoe zit of lig het liefst etc.

Vandaag gaat het over buiten lezen, met dit mooie weer is er toch niks fijner dan lekker in je tuin zitten met een goed boek en wat te drinken. Ik moet eerlijk bekennen ik ben eigenlijk niet zo’n grote buiten lezer, ik lees het meeste gewoon binnen. Dit komt misschien omdat de meeste tijd dat ik buiten ben, ik met mijn kinderen buiten ben en dan kun je niet echt lezen. Ook het feit dat onze tuin er niet al te fijn bij lag omdat deze nog opgeknapt moest worden zal wel mee tellen.

We hebben nu zo’n heerlijke lounge set in de tuin staan en mijn voornemen is om wat vaker lekker buiten te gaan zitten met een boek. Genieten van het zonnetje en een goed boek. De babyfoons op de tafel, naast een glas drinken en de voetjes omhoog. Ik zal jullie laten weten of ik me ook echt aan deze belofte aan mezelf gehouden heb.

Hoe doen jullie dat? Lezen jullie veel buiten of zitten jullie liever binnen op de bank of in een stoel?

 

 

2 gedachtes over “Leesgewoontes #1Buiten lezen

  1. Ik vind het heerlijk om in de zon buiten te lezen, alleen moet ik dan wel goed in de gaten houden of ik niet verbrand (ik verbrand behoorlijk snel). Ook vind ik het heerlijk om voor ik ga slapen nog even in mijn bed te lezen. Ik weet niet, zo slaap ik meestal beter…

  2. Ik lees de laatste tijd nog best vaak buiten als het zonnetje goed schijnt, rustig op de stretcher liggen, ideale combinatie om wat bruiner te worden en verder te komen in je boek! 🙂 Binnen zitten vind ik ook prima, of nog even lezen voor het slapen gaan in je bed!

Geef een reactie

