A-Z Book Tag

Banner blogpraatjes

Ik zag dit lijstje voorbij komen bij De Lady Library, ik vond hem zo leuk dat ik besloten heb om hem hier zelf ook in te vullen! Dus hier is het lijstje:

Author you’ve read the most books from.

Ik denk dat dit Maggie Stiefvater is, ondanks dat ik er nog twee moet lezen heb ik eigenlijk al haar boeken gelezen. Zij is ook echt mijn favoriete schrijfster

Best sequel ever.

Ik vond The dead tossed waves van Carrie Ryan wel een heel goed vervolg op The forest of hands and teeth

Currently reading.

A clash of kings van George R.R. Martin, een hele pil dus het zal wel even duren voor ik die uit heb! Maar de boeken zijn echt de moeite waard!

Drink of choice while reading.

Op een koude dag een kop thee op een warme dag een lekker koud glas limonade

E-reader or physycal book.

Ik blijf toch groot fan van het fysieke boek, daar zal ik nooit echt afscheid van kunnen nemen.

Fictional character you probably would have dated in High school?

Alexander van de Vampire Kisses serie haha die is zo leuk!

Glad you gave this book a chance.

A game of thrones van George R.R. Martin, na het zien van de serie wist ik niet of ik de boeken wel wilde lezen maar ik ben heel blij dat ik het toch gedaan heb!

Hidden gem book.

Night Walker van Lisa Kessler, ik vond dit echt een leuk boek om te lezen!

Important moment in your reading life.

Toen ik Maggie Stiefvater mocht ontmoeten, wat is dat een ontzettend leuk mens!

Just finished.

Eleanor & Park van Rainbow Rowell, net zoals Fangirl vond ik dit een ontzettend leuk boek!

Kinds of books you won’t read.

Het is niet zozeer een soort boek maar ik begin nooit meet aan Lord of the rings, ik vond het eerste boek niet om door te komen!

Longest book you’ve ever read.

Volgens mij is dat Mists of Avalon, wel een heel mooi boek

Major book hangover because of…

Dat heb ik eigenlijk nooit echt, ik slik en ik ga weer door. Al vind ik het wel moeilijk om afscheid te nemen van een goede serie!

Number of bookcases you own.

In ieder geval twee in de huiskamer en nog 3 op zolder en dan liggen er her en der nog boeken verspreid op zolder die niet meer in de kasten paste.

One book you’ve read multiple times.

Vampire Kisses van Ellen Schreiber, vind ik echt zo’n leuk boek!

Preferred place to read.

Op de bank ( we hebben zo’n fijne hoekbank waar je in een hoekje weg kan kruipen), of lekker in bed

Quote from a book you’ve read that inspires you.

Dat zijn er echt teveel, ik zou het zo niet weten

Reading regret.

Het eerste boek van Lord of the rings, ik kwam er gewoon niet doorheen zo saai vond ik het

Series you started and need to finish.

Game of thrones serie, De test trilogie en de Mortal instruments serie

Unapologetig fangirl for…

Tja in boeken zou ik zeggen Harry Potter maar voor de rest: Supernatural!

Very excited for this release more than all others.

Sinner het nieuwe boek van Maggie Stiefvater

Worst bookish habit.

Die heb ik niet denk ik tenzij je boeken blijven kopen terwijl je een hele lange to-read list hebt meetelt dan is dat mijn worst bookish habit haha

X marks the spot: the 27th book on my shelf.

Fangirl van Rainbow Rowell

Your latest purchase.

A feast for crows van George R.R. Martin

Zzz-snatcher book (latest book that kept you up way late).

Eleanor & Park van Rainbow Rowell echt een mooi boek!

Dat was mijn lijstje!

7 gedachtes over “A-Z Book Tag

  1. I got a google alert with this link and I’m so glad I came by! πŸ™‚ Great to see Night Walker on your list! I hope you’ll check out the rest of the Night Series too!
    Have a great weekend…
    Lisa πŸ™‚

Geef een reactie

