Book Blogging Daily organizer van Parajunkee’s view

Banner blogpraatjes

Ik volg al enige tijd de site Parajunkee’s view, ik vind het een leuke blog met veel leuke reviews. Toen ik nog in het engels blogde kwam ik hier vaak langs om ook mee te doen aan de Follow Friday. Nu ik in het Nederlands blog doe ik dit niet meer maar het blijft een leuke website.

Nu zag ik deze week een post voorbij komen over een book blogging daily organizer en ik werd nieuwsgierig. Deze organizer kun je gratis downloaden op de volgende link:

Book Blogging Daily Organizer

Hieronder een aantal foto’s van de organizer, ik vind hem er leuk uitzien en ik ga hem zeker uittesten. Als ik hem een maand of twee gebruikt heb zal ik er een review over schrijven.

DSC_0276 DSC_0277 DSC_0278

DSC_0279 DSC_0280 DSC_0281

DSC_0282 DSC_0283 DSC_0284

DSC_0285 DSC_0286 DSC_0287

DSC_0288 DSC_0289 DSC_0290

DSC_0291

Geef een reactie

