Leesgewoontes #2 DNF boeken

Banner boekpraatjes

DNF ofwel Did not finish, heb jij zulke boeken in de kast staan? Ik om eerlijk te zijn eigenlijk niet, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om een boek weg te leggen. Mijn boeken worden allemaal uitgelezen Ik vind dat elk boek dat je oppakt de kans moet krijgen om helemaal gelezen te worden.

Echter kan ik wel eens een boek aan de kant leggen en het later oppakken. Zoals nu bijvoorbeeld met A song of Fire and Ice boek 2, dit boek is zo dik en het verhaal al bekend omdat ik de serie volg. Dat ik het op dit moment even aan de kant heb gelegd zodat ik een ander boek kan lezen. Waarschijnlijk lees ik dan weer een aantal hoofdstukken zodra ik dit boek uit heb en leg het dan weer even aan de kant voor een ander boek.

Wat doen jullie? Concentreren jullie je op één boek? Heb je weleens een boek niet uitgelezen? Lees meerdere boeken tegelijk? Laat het me weten in de comments

4 gedachtes over “Leesgewoontes #2 DNF boeken

  1. Ik kan me niet herinneren dat ik een boek even heb laten liggen om er later in verder te lezen. Een boek niet uitlezen heb ik al wel gedaan. Gelukkig komt het zelden voor dat ik een exemplaar tegenkom dat me echt niet kan boeien.

  2. Het gebeurt me af en toe dat ik een boek niet (in één keer) uitlees. Het gebeurt vaak als ik een serie of trilogie aan het lezen ben en ergens in het derde deel stop na daarvoor achtereenvolgens deel 1 & 2 gelezen heb, alsof ik dan teveel van een verhaal in één keer heb gelezen. Vaak lees ik het boek een tijdje later wel.

Geef een reactie

