Book Haul: Juni

Book Haul Banner

Ik zie dit op vele blogs voorbij komen en ik dacht laat ik hier ook eens aan mee doen. Hier de boeken die ik deze maand gekocht heb!

DSC_0292Ik heb deze maand zeven boeken toe kunnen voegen aan mijn boekenkast! Hieronder even één voor één alle boeken:

DSC_0297

De eerste twee boeken zijn de laatste twee delen in The mortal instruments serie, ik heb het gevoel dat ik de de enige ben die het laatste boek nog niet gelezen heb haha. Maar nu staan de laatste twee delen in mijn kast.

DSC_0296Het derde boek is het het tweede boek in de Test trilogie, ik ben heel erg benieuwd naar dit boek! Inmiddels is deel drie ook al uit dus ik denk dat ik die binnenkort ook wel ga halen.

DSC_0295

Ik ben heel lang op zoek geweest naar dit boek en nadat ik het gekocht had vond ik het ineens in meerdere boekwinkels zul je altijd zien. Ik heb hem al gelezen en je kunt mijn review daarvan hier vinden: Review Zac & Mia 

DSC_0294

Ik had dit boek al in het Nederlands maar ik wilde hem graag in zijn oorspronkelijke taal lezen. Ik vond hem in het Engels nog mooier dan in het Nederlands. Dus hier mijn review: Review The Fault In Our Stars 

DSC_0293

En als laatste de laatste twee delen van de Game of Thrones boeken, ik heb alleen nog maar boek 1 gelezen maar ik wilde ze al wel allemaal in de kast hebben staan haha.

Verder heb ik ook nog twee boeken gekregen van een schrijfster die ik al een hele tijd volg namelijk Lisa Kessler, het zijn de laatste twee boeken in een serie. Ik ben heel benieuwd naar deze boeken, ze staan in ieder geval al op me te wachten op mijn E-reader!

Alleen al de covers van deze boeken zorgen er altijd voor dat ik ze wil lezen haha.

 

En wat heb jij deze maand aan boeken gekocht of gekregen?

 

7 gedachtes over “Book Haul: Juni

  1. Wat je laatste twee boeken betreft. Ik ken ze nog niet maar als ze bij de paranormal romance horen dan ga je waarschijnlijk ook erg van Lara Adrian, Jacquelyn Frank en J.R.Ward houden. Die laatste ben ik nu aan het ontdekken, de andere twee heb ik al gelezen. Ik ga haar naam alleszins onthouden tegen dat ik mijn allereerste e-reader in mijn bezit heb.

Geef een reactie

