Movie review: The Fault in our stars

Ja ik ben niet de eerste en waarschijnlijk ook niet de laatste persoon die naar deze film is geweest en er over blogt. Maar ik wil graag mijn mening over deze film met jullie delen.

Gisteravond was het dan zover, ik mocht eindelijk ook naar deze film. Ik weet dat ik dan nog vroeg ben aangezien hij eigenlijk pas volgende week gaat draaien. Maar toch vond ik het lang wachten, helemaal toen alle andere reviews verschenen.

Ik had best wel hoge verwachtingen van deze film, omdat ik het boek ontzettend mooi vond maar ook omdat de meeste mensen er heel enthousiast over zijn. En gelukkig heeft deze film geheel aan mijn verwachtingen voldaan, ik vond hem echt super mooi.

Mooi hoe ze met de meeste dingen zo trouw zijn gebleven aan het boek, met zelfs letterlijke uitspraken. Maar ook mooi hoe ze het boek soms losgelaten hebben er soms iets eigens van gemaakt hebben. Ook al betrapte ik mezelf er op dat ik dacht: Hmm zo gaat het niet in het boek, het irriteerde me eigenlijk helemaal niet! Het enige wat ik wel een beetje miste was het moment dat Hazel naar het winkelcentrum gaat met een vriendin en dat ze Isaac bezoeken in het ziekenhuis.

Voor de rest vond ik het zoals al gezegd een super mooie film en ben ik zo blij dat ik hem nu gezien heb. Natuurlijk wil ik hem graag nog eens zien want ik weet zeker dat hij dan nog mooier is!

Ben jij al geweest? Zo ja wat vond je er van? Zo nee ben je nog van plan te gaan of juist niet en waarom?

Geef een reactie

