Blogpost blues

Banner blogpraatjes

Soms dan heb je het wel eens wat drukker in het leven en heb je minder tijd voor lezen. Het enige nadeel daarvan vindt ik dan mijn blog, wat plaats ik in de tussentijd op mijn blog om toch lezers te behouden?

Als ik heel eerlijk ben weet ik dat soms toch echt niet, op momenten dat ik het niet nodig heb, heb ik wel honderd ideeën maar als ik het nodig heb weet ik niks meer. Dus heb ik maar besloten een schriftje bij te houden waarin ik mijn ideeën kan opschrijven. Zodat ik leuke blogposts kan maken als ik even wat minder tijd heb om te lezen.

Hoe doen jullie dit? Hebben jullie ook een ideeën schriftje of weten jullie gewoon altijd wel iets te posten? Of zijn er misschien dingen die jullie over mij en lezen/boeken zouden willen weten?

Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden.

Een gedachte over “Blogpost blues

  1. Ik heb zelf zowel een schriftje als een Spreadsheet met verschillende lijstjes. Zo heb ik er één met terugkerende thema’s, éénmalige onderwerpen én Tags die me leuk lijken om in te vullen. Door vooraf blogposts in te plannen probeer ik ook zoveel mogelijk variëren. Oorspronkelijk had ik niet verwacht dat ik zo frequent zou bloggen, maar momenteel is het zo dat ik om de andere dagen een post in plan én dat recensies er dan op de lege dagen worden tussen geschoven.

Geef een reactie

