TTT: Top 10 onderwerpen waardoor ik een boek direct zou lezen

Banner boekpraatjes

De Top Ten Thursday wordt georganiseerd door de Ladylibrary, de laatste weken heb ik niet meegedaan maar deze keer doe ik weer mee! Hier is mijn top 10 boeken met onderwerpen die ik direct zou lezen:

1. Hervertellingen van sprookjes, ik hou van sprookjes dus als er een mooi boek is dat gebaseerd is op een sprookje wil ik het lezen!

2. Demonen, ik heb wat met deze wezens, ik vind de boeken die er over geschreven worden gewoon goed!

3. Fangirling: Ja ik ben zelf een Fangirl dus als er een boek te vinden is over een andere fangirl dan lees ik deze graag.

4. Dystopische verhalen: Ik hou ervan om te zien wat voor werelden de schrijvers gecreëerd hebben.

5. Zombies: Of ze nu rennen, schuifelen of voor mij part vliegen ik ben gek op zombies

6. Boeken naar aanleiding van series: Ik ben een echte seriejunkie dus als ik een boek vind dat verhalen verteld uit de serie wil ik ze hebben.

7. Verhalen waar het Fae volk in voor komt vind ik ook altijd mooi

8. Boeken met sterke vrouwen: Ik ben niet zo heel groot fan van hopeloze meisjes die wachten tot hun held ze komt redden. Nee gewoon een bad ass girl die voor zichzelf kan opkomen en vechten

9. Boeken die spelen in een fantasy wereld zoals Harry Potter, Game of Thrones etc.

10. liefdesverhaal: soms is het ook gewoon heerlijk om een mooi liefdesverhaal te lezen!

Dit was mijn top 10, heb jij er ook één op je blog staan laat dan een linkje achter in de comments.

Geef een reactie

