Series lezen

Serie Marathon Banner

Ik heb gisteravond eens zitten denken en naar mijn boekenkast gekeken. Daar staan een hele hoop series in. Series die soms al helemaal compleet zijn en sommigen nog niet. Ik heb nu besloten om eens wat series te gaan herlezen, sommigen heb ik al in zijn geheel gelezen en sommigen nog niet allemaal. Er zijn ook series bij waar ik nog niet in begonnen ben en die ik eindelijk eens wil gaan beginnen. Dus heb ik een lijstje gemaakt, het zijn de volgende series geworden:

– De Selection serie van Kiera Cass: Deze heb ik nog helemaal niet gelezen!
– The wolves of mercy falls van Maggie Stiefvater: Deze heb ik al een hele tijd geleden gelezen, maar binnenkort krijg ik het nieuwe boek over Cole binnen en ik wil dan toch weer eens opnieuw in de serie duiken. –
– Divergent van Veronica Roth: Deze serie heb ik al gelezen, maar ook hier krijg ik binnenkort het boek Four van binnen en ook deze wil ik dan eerst helemaal opnieuw lezen en dan Four er gelijk achter aan.
– Throne of Glass Sarah J. Maas: Hierin wil ik gaan beginnen, heb pas twee boeken er van maar ik ben wel van plan om ze achter elkaar te gaan lezen. En hopelijk gelijk door in deel drie maar dat ligt er aan of ik die tegen die tijd heb aangeschaft.
– De boeken van Rainbow Rowell: Hoewel dit geen series zijn wil ik ze toch graag nog een keertje herlezen en hopelijk haar andere twee boeken voor het eerst gaan lezen.

De reden dat ik dit wil gaan doen is omdat dit series zijn die ik ofwel heel erg mooi vind of series die me heel mooi lijken. Ik heb echt nog wel genoeg boeken liggen, ik ben ook niet van plan deze series allemaal achter elkaar te gaan lezen. Op het moment dat ik ga beginnen met een serie zal ik hier een start post plaatsen gevolgd door reviews van de losse boeken en daarna van de serie als geheel.

Dat is wat ik met jullie wilde delen, ik hoop dat jullie de posts die ik in die tijd ga schrijven leuk gaan vinden. En ik ben benieuwd herlezen jullie ook wel eens een serie? En als je begint in een serie en je hebt er alle boeken van staan, lees je ze dan allemaal achter elkaar? Laat het me weten in de comments.

Groetjes,

Annabel

3 gedachtes over “Series lezen

  1. Ik heb net zelf een blogpost ingepland over alle series die ik nog zou willen/moeten uitlezen. Al duurt het nog wel even vooraleer hij online komt. Zelf lees ik liefst meteen door wanneer ik een leuke serie heb ontdekt, alleen lukt dat niet altijd. Voor herlezen heb ik al lang geen tijd meer gehad. Ik zou echter met alle plezier opnieuw de hele Harry Potter reeks verslinden. 🙂

    • Ik heb ook genoeg nieuwe boeken staan maar heb echt bewust gekozen om een aantal series te gaan herlezen. Gewoon om weer even uit het kleine leesdipje te komen waar ik in zit. Al ben ik nu een nieuwe serie aan het lezen maar dan lees ik wel meteen boek 1 & 2

  2. Pingback: TBR stapel van Augustus | Het leven van een boekenworm

Geef een reactie

