TTT: Top 10 favoriete boeken die ik tot nu toe in 2014 gelezen heb.

Dit vond ik een erg leuke TTT dus ik doe zeker weer mee! De TTT wordt georganiseerd door de Lady Library kijk ook zeker eens bij de andere blogs die een TTT geprlaatste hebben. Hier komt mijn top 10:

DSC_0766

 

1. Fangirl van Rainbow Rowell: Ik vond dit het leukste boek dat ik dit jaar gelezen heb, heerlijk vlot geschreven en een leuk verhaal
2. Eleanor & Park van Rainbow Rowell: ik zie een thema hier ontstaan haha, ook dit vond ik een erg goed boek!
3. Shadow and Bone van Leigh Bardugo: Dit boek vond ik echt heel erg goed en ik ben ook zeer benieuwd naar de andere twee delen
4. The Fault in our stars van John Green: Gewoon een mooi boek!
5. Samensmelting van Veronica Roth: Een mooi laatste boek in deze serie!
6. Silber van Kerstin Gier: Dit boek was echt een verassing dit jaar, ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden.
7. De 100 van Kass Morgan: Ik moet nog steeds de serie gaan kijken maar het boek vond ik erg mooi
8. Ignite me van Tahereh Mafi: Dit is wel het jaar van het afscheid nemen van goede series, maar ook dit boek vond ik weer erg mooi.
9. Rood als bloed van Salla Simukka: Dit boek heb ik gelezen voor de young adult leesclub en ik vond het een mooi boek, anders dan wat ik er van verwacht had.
10. Wit als sneeuw van Salla Simukka: Ook dit boek mocht ik lezen voor de leesclub en net als het eerste boek vond ik deze ook weer erg mooi!

 

Dit was mijn TTT, en wat zijn jullie favoriete boeken van dit jaar tot nu toe?

Geef een reactie

