Book Haul Juli

Book Haul Banner

Ook in Juli heb ik weer een hoop boeken verzameld, ik heb inmiddels de bookdepository ontedekt en daar kun je toch wel een hoop bestellen voor weinig geld! Dus hier mijn Haul:

DSC_0767

De eerste aanschaf is de complete Selection serie, ik wilde deze al een hele tijd graag lezen en besloot alle boeken in één keer te kopen. En aangezien ik in November naar het Young-Adult event ga waar de schrijfster komt vond ik het wel tijd de boeken aan te schaffen.

DSC_0768

De volgende is Sinner van Maggie Stiefvater, zij is één van mijn favoriete schrijfsters en ik was dan ook heel blij toen ik hoorde dat er een boek uit kwam over Cole uit de Wolves of Mercy Falls serie.

DSC_0772

Dan één van mijn aanwinsten waar ik heel trots op ben: Fangirl van Rainbow Rowell de special edition!! Ik vond deze zo mooi en het boek zo leuk dat ik de special edition wilde hebben!

DSC_0769 DSC_0770 DSC_0771

 

Ook heb ik het nieuwste boek van Rainbow Rowell aangeschaft namelijk Landline, ik ben erg benieuwd naar dit verhaal.

DSC_0774

 

Ik heb ook het laatste deel van de test trilogie gekocht, al vond ik dit laatste deel helaas een beetje tegenvallen.

DSC_0773

 

Als laatste heb ik de Divergent complete set gekocht in hardcover met het boek Four erbij. Ik wilde de serie al lang in het Engels en dit was een goede kans aangezien de box in de aanbieding was!

DSC_0776

En als laatste een boek dat ik heb ontvangen voor de Young-Adults Leesclub: Wit als sneeuw, ik vond het een erg mooi boek net als het eerste deel!

DSC_0775

Dat was het voor deze maand, heb je één van deze boeken gelezen? zo ja wat vond je er van? Laat het me weten in de comments!

9 gedachtes over “Book Haul Juli

  1. Wauw! Dat was echt wel mijn eerste reactie op je foto’s. Wat een leuke aanwinsten. Ik wist zelfs niet dat er een boek over Cole was uitgekomen. Net als jij heb ik sinds ik the Book Depository ontdekt heb al enkele bestellingen bij hen geplaatst. Doorgaans bestel ik dan ineens een heel deel boeken uit een favoriete serie. Bijvoorbeeld de boeken van Lara Adrian en J.R.Ward. Jouw Fangirl-editie is heel mooi en bijzonder.

  2. Wat een fijne stapel. Fangirl is een heerlijk boek, daar heb ik van genoten. Net als Eleanor&Park (zelfde schrijver). En ja, de Divergent trilogie, wat valt er nog over te zeggen. Gewoon heerlijk! En wat is de Book Depository fijn he?! X

Geef een reactie

