Series marathon: Selection serie van Kiera Cass

Serie Marathon Banner

De volgende serie die ik ga lezen is de selectie trilogie van Kiera Cass. Ik ben al een hele tijd heel erg benieuwd naar deze serie en een groot fan van dystopian boeken. Dus ik kan niet wachten om hier aan te beginnen.

Dus bij deze het startschot voor deze serie, ook aan het einde van deze serie weer een serie review. Bij deze serie hoort ook nog een novella die ik ook in mijn bezit heb en dus ook zal lezen als onderdeel van de serie marathon!

DSC_0768

2 gedachtes over “Series marathon: Selection serie van Kiera Cass

Geef een reactie

