TTT: top 10 boeken/films die zijn tegengevallen

Banner boekpraatjes

Het is weer donderdag dus tijd om weer eens deel te nemen aan de TTT georganiseerd door de lady library  .Deze week een top 10 boeken/films die zijn tegengevallen.

1. Beyond the Highland mist van Karen Marie Moning. Na het lezen van de fever series was ik heel enthousiast over deze schrijfster en wilde ook haar andere boeken lezen. Helaas vond ik dit boek zo tegenvallen dat ik hem nooit heb uitgelezen

2. Twilight van Stephanie Meyer: Toegegeven de eerste keer dat ik dit boek las vond ik hem ook heel leuk net als vele met mij. Maar als ik hem nu op pak denk ik bij mezelf, nee toch maar niet eigenlijk vind ik het niet zo heel goed.

3. Anita Blake serie van Laurell K. Hamilton. Ik was groot fan van de eerste boeken in deze serie, maar uiteindelijk liet Anita al haar principes varen en vond ik het ook een stuk minder leuk om te lezen. Bijna elke bladzijden stond vol met alleen maar seks.

4. Torment van Lauren Kate: Ik vond het eerste boek echt heel mooi in deze serie maar het tweede deel toch echt minder. Minder spannend en ik kon mijn aandacht er minder goed bijhouden.

5. Looking for Alaska van John Green: Ik vond het best een goed boek om te lezen, maar na het lezen van The Fault in our stars had ik er toch andere verwachtingen bij.

6. Lord of the rings van J.R.R. Tolkien: Misschien dat ik er nu anders over denk omdat ik wat meer fantasy heb gelezen, maar de eerste keer dat ik dit boek las vond ik het echt een draak van een boek. Sorry voor alle fans.

7. Het Examen van Joelle Charbonneau: Ik vond de eerste twee delen wel leuk en spannend maar het laatste deel vond ik toch echt wel tegenvallen helaas.

8. Blue bloods van Melissa de la cruz: Dit boek leek heel leuk maar viel helaas echt heel erg tegen.

Dan houd het wel op met de boeken, op zich heb ik er toch wel een neus voor om leuke boeken te kiezen denk ik haha, dus dan maar films:

9. Beautiful Creatures: tja het boek was erg leuk, maar de film….

Ik geloof dat ik deze TTT niet vol kan maken ik kan geen nummer 10 verzinnen gelukkig. En wat is jou top 10? Laat een link naar je blog achter in de comments en dan kom ik zeker even kijken.

2 gedachtes over “TTT: top 10 boeken/films die zijn tegengevallen

  1. Als ik deze TTT lees ben ik vooral heel blij om te zien dat ik net de enige ben die in bepaalde boeken vrij ontgoocheld was. Al zou het natuurlijk veel leuker zijn mochten ze telkens opnieuw aan al onze verwachtingen kunnen voldoen.

Geef een reactie

