Eindelijk banners!

Banner blogpraatjes
Dat is iets wat ik toch wel miste op mijn blog, een duidelijke banner die aankondigde wat voor post het zou gaan worden. Ik vind dat altijd wel fijn en ook mooi staan. Dit betekend dat ik de komende week alle posts ga aanpassen met een nieuwe banner. Ook ben ik bezig met een rating systeem wat ervoor gaat zorgen dat ik ook boeken een rating ga geven en er komt een nieuwe duidelijkere review opzet, deze laatste is ook nog in de maak en ik weet nog niet precies hoe deze er uit komt te zien. Ik hoop dat jullie alle veranderingen leuk zullen gaan vinden. Ik vindt ze in ieder geval erg spannend. Hieronder zien jullie alvast de banners die gemaakt heb voor de verschillende posts.

Banner boeken nieuws Banner boekpraatjes Book Haul Banner Event Banner Review Banner goedBanner serie reviewSerie Marathon Banner

Banner blogpraatjes

Ze zijn ook allemaal in de stijl van de banner van mijn blog. Ik ben er zelf blij mee in ieder geval en ik vind het een stap naar een betere blog.

7 gedachtes over “Eindelijk banners!

Geef een reactie

