Serie marathon: Goddess test van Aimée Carter

Serie Marathon Banner

Het is weer tijd voor een serie marathon en dit keer staat de Goddess test op het programma en ben ik inmiddels begonnen in boek 1 de Godinnentest. Ik ben heel benieuwd naar deze serie. Ik heb het eerste boek een hele tijd geleden al een keer gelezen maar ben voor deze marathon gewoon weer begonnen met deel 1. De boeken bestaan uit de volgende delen:

DSC_0565

Deel 1: De Godinnentest
Deel 2: De Goddinenwraak
Deel 3: het Godinnenoffer

Ik hou zelf enorm van mythologie dus ik denk dat deze serie wel echt in mijn straatje past!

2 gedachtes over “Serie marathon: Goddess test van Aimée Carter

Geef een reactie

