Het nieuwe review formulier en mijn nieuwe beoordeling sterren

Banner blogpraatjes

Na de banners die duidleijk maken wat voor artikel het is, heb ik nu ook een nieuw methode voor het reviewen van zowel losse boeken als een gehele serie. Ik ben bezig met het aan passen van mijn blog met nieuwe dingen waarvan ik denk dat ze mijn blog beter kunnen maken. Dat betekend ook nieuwe review methodes. Hieronder eerst het sjabloon voor een review van een gewoon boek.

Titel:
Auteur:
Pagina’s:
Taal:
Uitgever:
Het verhaal
:

Mijn review:

 

Het verhaal algemeen:

 

De personages:

 

De Schrijfstijl:

 

Rating:

En dan nu het sjabloon voor mijn serie review:

Series review

Uit hoeveel delen bestaat de serie inclusief novella’s

Welk deel vond ik het beste?

Wat vond ik van de serie in het algemeen?

Voldeed de serie aan mijn verwachtingen?

Bleef de serie van het begin tot het einde boeien?

Totaal beoordeling van de serie:

Ik weet het nog niet helemaal zeker maar het kan zijn dat ik al mijn reviews hier op ga aanpassen. Maar dat ligt er een beetje aan of ik hier tijd voor heb. Maar zodra er nu een nieuwe review verschijnt zal dat gaan volgens één van de bovenstaande sjablonen. Verder heb ik ook een rating systeem gemaakt om mijn boeken en series te beoordelen deze vindt je hieronder:

Five stars
four stars
Three stars
Two Stars
one star

Dit zullen voorlopig de laatste aanpassingen zijn, tot ik weer wat nieuws verzin haha. Maar ik ben in ieder geval blij met alle verbeteringen die ik op dit moment aan het aanbrengen ben aan mijn blog.

Geef een reactie

