Helaas geen serie marathon

Serie Marathon Banner

Nou ik kwam al wat moeizaam door de godinnentest heen voor mijn gevoel en gisteren ben ik begonnen in de Godinnenwraak maar ik heb er op dit moment gewoon geen klik mee. Ik weet zeker dat ik het wel een mooi boek ga vinden maar op dit moment is het gewoon even niet voor mij weggelegd. Dus ik ga hem wegleggen voor een boek waar ik wel de aandacht bij kan houden. Op naar de volgende serie marathon, al weet ik nog niet wanneer deze gaat zijn.

2 gedachtes over “Helaas geen serie marathon

Geef een reactie

