Review: Obsidian van Jennifer L. Armentrout

Review Banner goed

Titel:  Obsidean
Auteur:
Jennifer L  Armentrout
Pagina’s:
287
Taal:
Engels
Uitgever:
Entangled publishing


Het verhaal
:

Starting over sucks.

When we moved to West Virginia right before my senior year, I’d pretty much resigned myself to thick accents, dodgy internet access, and a whole lot of boring…. until I spotted my hot neighbor, with his looming height and eerie green eyes. Things were looking up.

And then he opened his mouth.

Daemon is infuriating. Arrogant. Stab-worthy. We do not get along. At all. But when a stranger attacks me and Daemon literally freezes time with a wave of his hand, well, something…unexpected happens.

The hot alien living next door marks me.

You heard me. Alien. Turns out Daemon and his sister have a galaxy of enemies wanting to steal their abilities, and Daemon’s touch has me lit up like the Vegas Strip. The only way I’m getting out of this alive is by sticking close to Daemon until my alien mojo fades.

If I don’t kill him first, that is

( van: Goodreads )

Mijn review:

Het verhaal algemeen:

Het was weer eens iets anders, ik heb over veel wezens gelezen maar Aliens daar heb ik nog niet veel van gelezen. Normaal trekt dat me ok niet echt maar voor dit boek maakte ik graag een uitzondering. De recensies die ik over dit boek gelezen heb waren positief en het feit dat ik nog geen new adult boek heb gelezen zorgde ervoor dat ik dit boek een kans heb gegeven.

Ik ben blij dat ik dat gedaan heb, want het was een ontzettend spannend verhaal, wel voorspelbaar maar dat maakte het niet minder leuk. Wat ik wel jammer vond is dat benoemd wordt dat ze zo’n boekennerd is en een blog heeft maar dat daar eigenlijk weinig mee gedaan is.

De personages:

Ik kon me wel vinden in Katy, zij is wel een meisje waar ik mezelf in herken. Niet te opvallend en natuurlijk een gezonde obsessie voor boeken!

En Deamon tja wat valt er over hem te zeggen, een bad boy en ik heb daar een beetje een zwak voor dus ja daar is verder weinig over te zeggen!

Dee vond ik heerlijk, ze was echt als een frisse wind door het boek heen. Ze is totaal geen meisje dat ik op zou zoeken maar ik vond haar ontzettend leuk.

De Schrijfstijl:

Een fijne schrijfstijl, het houd je vast en is niet al te moeilijk. Door de soms spannende eindes aan hoofdstukken wil je eigenlijk gewoon weten wat er verder nog gaat gebeuren.

Rating:

Een heerlijk boek en ik ben erg benieuwd naar de rest van deze serie.

Five stars

Geef een reactie

