Kopen of niet kopen dat is de vraag…..

Banner boekpraatjes

Ik ga het doen….. Ik ga mezelf een book buying ban opleggen! Vanaf de maand oktober ga ik geen nieuwe boeken meer kopen! Ow wat gaat dit ontzettend moeilijk worden.

Vandaag stond ik weer eens in de boekenwinkel en zag al die boeken die ik nog wilde lezen, ik heb één boek meegenomen omdat die mijn Iron Fey serie compleet maakte. Voor de rest heb ik alles laten liggen, ik vond het best moeilijk maar uiteindelijk ben ik er wel heel tevreden over. Ik heb op dit moment zoveel boeken dat ik vaak niet weet waar ik moet beginnen en welk boek ik nu weer moet gaan lezen.

Dus de keuze is gemaakt geen nieuwe boeken voorlopig, de enige boeken die ik van mezelf mag kopen zijn vervolgen op een serie die al in de kast staan hier. Dat wil ik graag bijhouden anders wil ik dadelijk ineens een hele hoop boeken kopen. Het doel is om in ieder geval dit jaar een groot gedeelte van mijn TBR lijst weg te lezen en volgend jaar kijken we wel weer verder.

Ik ben benieuwd hoe lang ik dit vol ga houden! Duimen jullie voor me dat het lukt?

5 gedachtes over “Kopen of niet kopen dat is de vraag…..

  1. Ja hoor, ik duim mee voor jou. Bij mij is het al eventjes geleden sinds ik nog een bestelling plaatste, maar momenteen is mijn TBR-lijst nog steeds ontzettend lang. Ik probeer me dus nog een beetje in te houden. 🙂

  2. Haha, ik heb hier ook al enige tijd een Book Buying Ban. Het vreemde is dat op de een of andere manier mijn te-lezenlijst niet kleiner maar groter wordt :P. Ik blijf volhouden en wie weet heb ik ooit een kast die helemaal gelezen is en mag ik me weer uitleven in een boekwinkel :P. Succes met het niet kopen van boeken!

Geef een reactie

