TTT: Top Tien boeken die je deden huilen

Vandaag weer eens een top ten thursday georganiseerd door De Lady Library met als thema: Boeken die je deden huilen. Hier moet ik echt wel even heel goed over nadenken ik huil niet heel snel bij boeken. Maar ik ga toch mijn best doen:

1. The Fault in our stars! Wie heeft er niet gehuild bij dit boek, ik verwacht dit boek ook veel voorbij te zien komen
2. Linger van Maggie Stiefvater: Ze heeft mijn boek serieus gesigneerd met: Dat je nog maar vele malen mag huilen haha.
3. Eleanor & Park van Rainbow Rowell: Ik vond het zo’n ongelooflijk ontroerend en mooi verhaal
4. Insurgent van Veroncia Roth: Ja dat kon eigenlijk ook niet anders!
5. De reiziger: Diana Gabaldon: Een nieuwe liefde deze serie maar wel een liefde die je af toe doet huilen!
6. Elite van Kiera Cass: tja er zit een bepaalde scene in die ik echt heel erg zielig vond!
7. Blauwe plekken van Anke de Vries: Dit is een boek dat ik in mijn jeugd veel gelezen heb en ik vind het nog steeds ontzettend mooi.
8. Spijt van Carry Slee: Ook een jeugdboek en eentje die nog steeds mooi is.

Ik vrees dat ik er niet nog twee bij weet. Wat is jullie top tien, kregen jullie hem wel vol?

8 gedachtes over “TTT: Top Tien boeken die je deden huilen

Geef een reactie

