Book Haul September

Book Haul Banner

Vanaf de maand Oktober heb ik een book buying ban, dit betekend dat ik alleen nog maar boeken koop die in een serie zitten die ik al heb maar geen nieuwe boekenseries meer ga starten ( tenminste dat ga ik proberen) in ieder geval tot het einde van dit jaar. Maar in September ben ik nog even flink gaan shoppen. Aangezien ik mijn Haul van het boekenfestijn niet apart heb gedaan staan die ook bij deze haul en dat maakt het dat er echt heel veel boeken inzitten!

DSC_0750

Eerst mijn boeken gekocht op het boekenfestijn, daar heb ik een mooie stapel meegenomen!

DSC_0751Ten eerste de eerste twee delen van de chaos trilogie deze heb ik beide ook al gelezen!

Review Het mes dat niet wijkt
Review Het donkere paradijs

Wat een ongelooflijk spannende boeken zijn dat zeg! Daarnaast ook nog het boek Blessed, de tekst op de achterkant sprak me aan en ik besloot hem in mijn mandje te doen. En natuurlijk kon ik dit boek van Sherlock niet laten liggen! Ik vind Sherlock Holmes zowieso heel erg leuk en de serie vind ik echt geweldig!

Maar dat was nog niet alles hier de volgende lading van het boekenfestijn:

DSC_0752

Eon had ik in een andere haul gezien en aangezien ik nog niet genoeg boeken heb over draken besloot ik hem mee te nemen. De Magiërs was geloof ik het eerste boek dat ik in mijn mandje legde en het leek me gewoon mooi, ik lees de laatste tijd te weinig fantasy dus dat is een mooie aanvulling. Changeling had ik in een andere haul gezien maar ik vind de boeken van deze schrijfster zowieso heel erg mooi. En ook de verhalen van Oz vind ik erg leuk en heb ik nu in een onwijs dikke bundel! En als laatste de school voor magisch begaafden, het leek me gewoon een leuk boek dus ik dacht ik stop hem in mijn mandje! Dat was het voor het boekenfestijn. Dan nu de gewoon gekochte boeken:

DSC_0753

Na het lezen van de eerste twee delen van de Chaos trilogie wist ik dat ik deel 3 ook wilde hebben dus die ben ik gaan halen, maar ik ben er nog niet in begonnen. Daarnaast ook het tweede deel van Geek Girl want ik vloog echt door het eerste deel heen. The Perks of being a wallflower is een zeldzaam geval van ik heb de film eerder gezien dan het boek gelezen haha. Maar ik wil hem heel graag gaan lezen. En de mooie trilog van The maze runner, het eerste boek hiervan heb ik ook al gelezen. Ik ben heel benieuwd naar de rest.

Review The maze runner
En dan heb ik nog een aantal boeken….. pfff echt een hoop boeken deze maand!

DSC_0754

De ijzerkoningin was de enige die nog in mijn collectie ontbrak en die kwam ik tegen tijdens een middagje shoppen in Eindhoven. De verloren prins ben ik ook heel benieuwd naar ik weet dat het volgende deel ook al uit is maar dat komt nog wel. En natuurlijk deel drie van de Throne of Glass serie en de novella’s! Ik hou echt van die serie en kan dan ook niet wachten om te beginnen in dit boek! Verder heb ik ook nog de gehele Lux series van Jennifer L Armentrout op mijn kindle gekocht!

Dat was het voor mij, heb je al één van de boeken in mijn lijst gelezen? En zo ja wat vond je er van?

 

9 gedachtes over “Book Haul September

  1. Wauw, wat veel boeken! 🙂 Chaos Walking trilogie heb ik gelezen (moet deel 3 alleen nog hebben), echt een goede serie! Ik heb ook De Magiërs, maar nog niet gelezen. Perks heb ik ook en vond ik geweldig, ik heb deze week The Maze Runner deel 1 gelezen en hij was zo gaaf! Ben benieuwd wat je vindt van Heir of Fire, die moet ik nog lezen 🙂

  2. Hier zal je wel even werk mee hebben. Misschien vliegt die Book Buying Ban wel zo voorbij terwijl je deze nieuwe boeken leest. 😉 Zelf heb ik het eerste deel van de Chaos-trilogie en de boeken van Julie Kagawa en Sarah J.Maas gelezen. De andere boeken komen misschien ooit ook wel eens aan de beurt

Geef een reactie

