TTT: Top tien schrijvers van wie ik meteen een nieuw boek koop.

Top Ten Thursday banner

Ik ga proberen deze elke week te doen, al is het soms wel moeilijk. Maar de Top tien wordt georganiseerd door de Lady Library en deze week is het dus een top tien van schrijvers waarvan ik meteen een nieuw boek koop:

1. Maggie Stiefvater: Sinds ik de Wolves of mercy falls serie heb gelezen ben ik echt verslaafd aan haar boeken.
2. Sarah J. Maas: De Throne of glass serie is zo ontzettend goed dat ik er alle vertrouwen in heb dat haar volgende boeken net zo goed zullen zijn.
3. Rainbow Rowell: Ook haar boeken vind ik gewoon ontzettend leuk en dat zorgt ervoor dat ik ze allemaal wil lezen! Haar schrijfstijl is heerlijk en haar verhalen zijn heel mooi.
4. Veronica Roth: Na zo’n geweldige serie als Divergent kan het niet anders dat haar andere boeken net zo goed zijn.
5. John Green: Ondanks dat geen enkel ander boek van hem zo goed is als The Fault in our stars, ik vind zijn manier van schrijven heel prettig.
6. Suzanne Collins: The hunger games, dat is eigenlijk het enige wat ik er over wil zeggen!
7. Kiera Cass: Ik heb nog nooit zo snel een serie uitgelezen als haar selectie serie ( in ieder geval niet meer sinds ik mama ben )
8. Patrick Ness: Ik vond zijn chaos trilogie of in ieder geval de eerste twee boeken echt geweldig!
9. Philippa Gregory: Zij schrijft gewoon prachtige boeken en vaak ook met een historisch tintje
10> Mira Grant: Ik heb pas één boek gelezen in haar Newsflash trilogy maar ik vind dat zo’n geweldig boek dat ik zeker weet dat ik meer van haar wil lezen!

En wat is jou top tien?

Een gedachte over “TTT: Top tien schrijvers van wie ik meteen een nieuw boek koop.

Geef een reactie

