Kinderboekenmarkt Den Haag

Event Banner

Vandaag was er een kinderboekenmarkt in Den Haag en natuurlijk wilde ik daar graag naartoe. Met mijn book buying ban die ik natuurlijk verbroken heb. Het was even zoeken naar de locatie maar dat mocht de pret niet drukken. Ik besloot eerst een beetje rond te lopen en daarna eventueel iets te kopen. Maar bij de eerste ronde kwam ik langs de stand van Storm Publishers en daar zag ik het boek De jongen uit het woud van Jen Minkman  liggen. Jen Minkman zat er zelf ook dus ik besloot het boek te kopen en te laten signeren en ik kreeg er ook nog een mooie ketting bij! Natuurlijk heb ik ook nog even mijn blog gepromoot en mocht ik mee doen met een winactie. Ik vond het ontzettend leuk om eens echt te kletsen met andere boekenliefhebbers.

Bij de stand van Blossom Books kwam ik de boeken van Project Persefone tegen en die kon ik ook niet laten liggen. Dus ook die boeken gingen mee en ook nog een leuke mok met de tekst: Disturb at your own risk.

Mijn moeder heeft ook nog het boek van Cis Meijer mee genomen en ook daar hebben we nog even mee staan kletsen. Helaas ben ik geen andere bloggers tegengekomen. Maar wie weet een volgende keer, ben denk ik ook iets te verlegen om zomaar op iemand af te stappen.

Eenmaal thuis ging  ineens mijn telefoon en bleek ik een prijzenpakket gewonnen te hebben helaas was ik alweer thuis dus wordt het nu naar mij opgestuurd!

Na de boekenmarkt zijn we ook nog even Den Haag zelf in gegaan, daar heb ik nog een mooi nieuw dagboek gekocht, niet zomaar een dagboek maar meer een scrapdagboek. En aangezien dat ook een boek is deel ik ook daarvan hieronder de foto’s.

Ik vond het een erg geslaagde dag, hopelijk komen er nog meer van dit soort markten!

De jongen uit het woud en de ketting die ik daarbij kreeg.

DSC_0757DSC_0758DSC_0763

De boeken van Project Persefone

DSC_0760

De mok!

DSC_0761DSC_0762

En het leuke dagboek dat ik nog gekocht heb bij de Pipoos

DSC_0759

 

 

 

4 gedachtes over “Kinderboekenmarkt Den Haag

  1. Gefeliciteerd met je prijs! 🙂 Volgend keer kan je gewoon op mij/ons afstappen hoor, vind het prima om een praatje te maken 🙂 Ik vond het wel jammer dat er niet heel veel aandacht was voor YA-boeken, de mensen van Clavis waren ook erg teleurgesteld dat het niet goed was georganiseerd. Maar goed, ik heb wel enorm genoten 🙂

  2. Pingback: Vlog: de Haagse kinderboekenmarkt | Door Ellis

Geef een reactie

